top of page

מיכל וירון (הינומה)

היי מתחתנים יקרים, קודם כל מזל טוב :) לאיתן הגענו דרך המלצות חברים, זו הייתה הפגישה הכי כיפית ומרגיעה שיש בין כל העומס של תקופת ההכנות שמביאה איתה הרבה התלבטויות. היה משהו באנרגיות של איתן שגרמו לנו להיות מאוד נינוחים ולהרגיש הכי בבית.

איתן היה הדיג'יי הראשון שישבנו וסגרנו איתו במעמד הפגישה וזה לא משהו שקרה לנו עם שאר הספקים וזאת משום שאנחנו תמיד אוהבים לבדוק עוד אופציה אחת לפחות על מנת להיות בטוחים וכאן לא היה ספק לשנינו שאיתן הוא זה שיהיה אחראי לערב שלנו ויעשה לנו קרנבל אפילו טוב יותר מהקרנבל בריו :) אז.. אם קצת נמאס לכם להתרוצץ בין כל הספקים (ויש לא מעט), היינו שמחים לעזור לכם עם משהו אחד בטוח שיהפוך את החתונה שלכם לחתונה מפולפלת שאנשים לא ירצו לרדת מהרחבה בדיוק כמו שקרה אצלנו הבחירה הכי קלה שלכם.

ולך איתן היקר, נסיך מהאגדות, אנחנו רוצים להגיד לך תודה מכל הלב והנשמה!!! עלית על כל הציפיות שלנו, גם הגשם לא עצר אותך ואפילו הוציא מימך עוד צד מדהים שזכינו להיחשף אליו!!! תמשיך לעשות שמח ולהרקיד לאנשים גם את הלב ולגרום לזוגות לרצות לעשות after party גם שבועיים אחרי החתונה חחח, אוהבים אותך ומחכים להתראות איתך בעוד שמחות !!!


bottom of page