top of page

אופיר ואלכס - עדן על המים

הכל התחיל כשאופיר אשתי קיבלה עליו המלצות מחברים ופנתה אליו, הם עשו שיחת זום ראשונה. אופיר התלהבה וביקשה שניפגש שלושתינו, וכך עשינו. ישר כבר מהשיחת זום יכולתי להבין שזה הבחור שלנו: אנרגיות טובות, זורם, קליל, חייכן, אדיב, מנומס, קשוב - וגם מקצוען עם אינטגרטי של איש מקצוע, שיודע מה הוא עושה, אוהב את מה שהוא עושה, ומקנה לך תחושה של ביטחון שאתה בידיים טובות - אומן.


בחודשים שלפני החתונה איתן היה איתנו בקשר, פתח לנו קבוצת וואטסאפ, שלחנו לו שם פלייליסטים שבנינו בספוטיפיי, גם לקבלת פנים, גם לריקודים שאח״כ, והוא תמיד היה לנו זמין וענה לנו על כל שאלה, וייעץ לנו מניסיונו באהבה ובסבלנות.


עשינו איתן גם פגישה בסטודיו שלו, שם ממש ירדנו לרזולוציות גבוהות ופירטנו שלב אחרי שלב מה יהיה, אילו שירים לקבלת פנים, ואילו לריקודים, ומתי הסלואו, ומתי השיר עניסה לחופה והיציאה מהחופה - בקיצור ממש ממש הכל, כד לפרט הכי קטן.


בחתונה עצמה - איתן היה פשוט אחד האנשים שהכי נהנתי איתם! חחח בחיי!! כל פעם שראיתי אותו - החל מהתמונות שהצטלמנו עם המשפחות עוד לפנח הקבלת פנים והגעת האורחים - ועד לריקודים וסוף הלילה - כל פעם שראיתי אותו - עשה לי לחייך ולשמוח.


הפלייליסט של החתונה היה א ש !! הוא גם שם מה שביקשנו, וגם אילתר (על בסיס הסכמות מוזיקליות קודמות שביססנו יחד לפני החתונה) ודאג שכל הזמן תיהיה מוזיקה שמתאימה למה שקורה, בווליום הנכון, ובסיגנון הנכון. והיו לנו בחתונה אנשים מכל הגילאים, ילדים קטנים, 20+, 30+, 40+, 50+ ומעלה ומעלה... וכולם נהנו וקיבלו הזדמנות לרקוד לצלילי הסיגנון המוזיקלי המועדף עליהם - לפחות שיר שניים.

חשוב לציין אבל שזה גם קשור למוכנות של הזוג, ולהתכווננות שלהם, ולמידת הרצון שלהם לתקשר מוזיקלית עם המוזמנים שלהם.


בקיצור, אני כל הזמן התבדחנו ואמרנו שאיתן היה הספק האהוב עלינו מכל הספקים (פרחים, צלמים, מעצבים וכו׳..), אבל באמת מכל הלב שהוא היה הרבה יותר מ״עוד ספק״... איתן הוא מסוג האנשים שיש להם חן, וקסם, וכריזמה, וכישרון - ונכנסים לך ישר ללב.


אני ממליץ לכם, זוג אוהבים, או מי שלא תיהיו שחוגגים את שמחתכם - מכל הלב - לכו עם איתן! ❤️

מחיר: 6,500

הערות לגבי המחיר: ביקשנו הנחה וסורבנו בנימוס וטוב טעם, בסוף היה שווה כל שקל, ואפילו הוספנו לו טיפ.

טיפ 1: הכי חשוב לקחת הכל בקלות! להנות מהרגע, ואחד מהשני!

טיפ 2: בהקשר למוזיקה, תבקשו מחברים שהתחתנו כבר פלייליסטים, לקבל קצת השראה. תבחרו בכיף שיר כניסה ויציאה מהחופה. שיר סלואו אם בא לכם לרקוד סלואו, תהנו מההכנה של הדברים בדרך. תקשרו כל מה שלשוב לכם עם איתן, איזו מוזיקה לקבלת פנים, איזו לחתונה, בקשות מיוחדות אם יש לכם, לדוגמא אם אבא של הכלה אוהב ריקודי עם, אז איזה שיר שניים, אם יש לכם קהל מבוגר אז אולי קצת מוזיקת פיפטיז וכאלה.. לשלב מחשבה על האורחים עם הטעם האישי שלכם. עצה שלנו - תכינו כמה שיותר מראש ודברו על הכל עם איתן, יום יומיים קודם תוודאו שהכל תקין, ופשוט שחררו הכל וסמכו עליו!! הוא לא יאכזב

רחבת ריקודים בחתונה של אלכס ואופיר
רחבת ריקודים - DJ איתן כרמי

bottom of page