top of page

דורה ודור (פיין קלאב בית אורן)

איתן היקר !

הכרנו בערך לפני 8 שנים וישר מצאתי עניין באדם המיוחד שאתה, שניסיתי להסביר לבת הזוג שלי מי אתה, אמרתי שפשוט כדאי שניפגש והיא כבר תבין לבד. ואכן כך קרה.

החיוך הענק והאופייני שלך בירך אותנו כרגיל, הגישה המזמינה שלך הבהירה לנו שמה שציפינו לו הולך לקרות.

הסברנו לך שהמשימה לא פשוטה, החתונה ארוכה (מאוד), השעות חמות והמגוון המוזיקלי רחב. ושוב, אתה הרגעת, חייכת, זרמת ולחצת "Play".

מעבר לתהליך המקדים של בחירת המוזיקה שהיה חוויה מוזיקלית ובינאישית אדירה בפני עצמה, ב-money time פשוט סיפקת את הסחורה והרבה מעבר.. בנית מוזיקת קבלת פנים מדויקת ובועטת כהרגלך, כזאת שתבהיר לאנשים לאיפה ולקראת איזו חוויה הם מתקדמים. כך, למשך 12 שעות (!) של אופוריה מוחלטת מצידנו חשמלת את האירוע, הרגשת את האנשים, את האנרגיות ובעיקר הרגשת אותנו - ואת כל זה עשית בהרבה אהבה ועם אותו חיוך לבבי (גם בשעה ה-12..). ככה חלפו להן השעות משיר לשיר, מסט לסט, ואתה עמדת שם, מנצח על העמדה, רוקד ונהנה כאילו רק התחלנו ממש עכשיו, סוחף את האנשים שלא ירדו מרחבת הריקודים. איתן יקר איזה כיף וזכות גדולה שהיית איש הפסקול של החתונה שלנו - נכנסת לנו עמוק ללב ולא רק לנו.. גם לאנשים שחגגו איתנו - שלא הפסיקו להתרשם מהמוזיקה שניגנת ומהאישיות שאתה גם הרבה אחרי החתונה.. תודה לך, אוהבים אותך אהבה גדולה!

דור ודורה.


bottom of page